Chicago, my kind of town that is (F. Sinatra) - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu Chicago, my kind of town that is (F. Sinatra) - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu

Chicago, my kind of town that is (F. Sinatra)

Door: Marina de Vries

Blijf op de hoogte en volg Marina

12 Mei 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Beste geinteresseerden, of niet-geinteresseerden, misschien is dit wel een opdringerig verslag. Jullie hebben er helemaal niet om gevraagd!
Je kan je altijd van de lijst afhalen, toch?

De reizigers:
S (wegens privacy geen volledige naam), Thessa G. en ik

Het weder:
warm, vanavond regenbuien geweest.

De stad:
tot nu toe (weekend) rustig en niet zo nerveus en toeterig zoals bijv. New York. Industrieel. Je hoort ook regelmatig sirenes zoals in elke Amerikaanse stad, maar waarom dat ook 's nachts moet, dan is er geen kip op straat .... kan je zo doorrijden.

Architectuur:
vandaag boottocht gemaakt over de Chicago River en een locale vrouw vertelde alles over diverse skyscrapers. Heel interessant. De Chigago-enaren zijn erg trots op hun stad.

Musea:
nog niet. S en Thessa al wel, maar zij hebben ook een paar dagen voorsprong.

Winkels:
Ah, geweldig. Ook hier hebben S en Thessa een enorme voorsprong opgebouwd. Ik heb alleen wat praktische zaken in de Target gekocht en zij heel wat meer bij o.a. Macy's.
S en Thessa kunnen ook veel meer in hun bagage mee terug nemen omdat zij business reizen of veel van die punten hebben.

Eten en drinken:
Ja, wij eten salades, gezonde broodjes, koffie in Starbucks en hier thuis nog eens salades met iets erbij.

Ons huis:
enorme loft van 2 verdiepingen van 250 vk meter per verdieping. Vol met Afrikaanse artifacts en nog nooit schoongemaakt. Gunstig gelegen in het centrum.

Nog geen foto's gemaakt, dat doet Thessa. Misschien morgen in het aquarium.

Marina

Groeten.