autorijden, FLW once more - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu autorijden, FLW once more - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu

autorijden, FLW once more

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

20 Mei 2014 | Verenigde Staten, Lancaster

Om 9 uur vertrokken in onze mooie grote Kia om er na 2,5 uur achter te komen dat S's portemonnaie nog in een Starbucks in Chicago lag, grrrrrr. Terug gereden om 'm op te halen. Wat moet dat moet. Om 11 uur 's avonds en 3 staten verder (Indiana, Ohio en Pennsylvania) moe neergestreken in een Holiday Inn in Donegal. Had S ook vantevoren geboekt en we kenden het nog van 4 jaar geleden, compleet met heerlijke bedden en plastic ontbijt.
Volgende ochtend: voor de 2e keer in 4 jaar naar FLW's Falling water. Het weer werkte mee en we genoten wederom. We constateerden een FLW-industrie: de groepen à 14 personen per groep,werden in no time door het huis gejast. Daarna vielen we in de FLW-val en kochten e.e.a. in de shop.
3 uur in de auto op weg naar Lancaster. Pennsylvania is een grote staat. Ze zijn bijna allemaal groot eigenlijk.
S had een schattige B&B geregeld, geleid door Keith "I love your shoes" en Brad. S heeft weer even hardgelopen, bravo! en verder houden we de avond rustig. Morgen vroeg op, maar niet zo vroeg als de Amish. Ben benieuwd.

• 20 Mei 2014 - 06:40

Hans:

FLW moest ik toch echt even googelen, maar gaaf zo in dat prachtige grote land.