Charlie Brown - Reisverslag uit Sebastopol, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu Charlie Brown - Reisverslag uit Sebastopol, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu

Charlie Brown

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

05 September 2014 | Verenigde Staten, Sebastopol

Aan de kust is het mistig en kouder, dus gaan we landinwaarts naar Santa Rosa waar Charles M. Schulz woonde. Er is daar een prachtig museum aan hem gewijd en we hebben genoten van alle Snoopy, Woodstock en Lucy afbeeldingen.
De rondleiding was beetje saai en we hebben die voortijdig verlaten (doen we wel vaker), zonder dat dat erg in de gaten loopt.

Weet je dat ons dorp Sebastopol een soort hippie-dorp is? Het heeft schattige winkeltjes met veel creativiteit en je ziet veel oudere jongeren met lang, grijs haar en paarse kleding.

De 2 katten Fluffy en Misty mogen het huis niet in! We hoeven ze ook niet te voederen. Ze krijgen hun eten uit zo'n dispenser, waar voor maanden en maanden voer in zit.
Voor de liefhebbers een fotootje van de 2 schatjes. Het zijn lieve, aanhankelijke katten die soms toch naar binnen glippen.

• 05 September 2014 - 06:26

Hans Kok:

Dacht altijd dat Sebastopol op de Krim lag.

• 05 September 2014 - 09:26

Juliette Van Nes:

Dacht ook dat Sebastopol aan de Zwarte Zee lag. Het fotootje zie ik niet! Gevlucht voor de camera zeker, die katten.