Natuur, film en herten - Reisverslag uit Sebastopol, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu Natuur, film en herten - Reisverslag uit Sebastopol, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu

Natuur, film en herten

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

07 September 2014 | Verenigde Staten, Sebastopol

Aan de kust is het tot nog toe best koud, 20 graden of zo. Maar we hebben er een mooie wandeling gemaakt door een vogelreservaat. De kustlijn is hier bebost, dat is heel mooi.

In het plaatselijke filmhuis "the one that I love" gezien met Elisabeth Moss, die Peggy speelt in Mad Men. Geen aanrader, die film.

Vandaag naar het Jack London state park geweest: schitterend. We kwamen zelfs 2 herten tegen en we staarden elkaar even aan. Ik keek even een andere kant op en weg waren ze, geruisloos. Ik moet zeggen, alle natuur hier is prachtig. De provinciale wegen hebben "daken" van bomen en alles kleurt al mooi herfst. We kijken onze ogen uit.

Verder gaan we af en toe eens een winkel in en halen koffie bij Starbucks. Aan alle kassa's vragen ze waar je vandaan komt, om vervolgens te vertellen dat zijzelf of een familielid of vriend ook in Nederland zijn geweest. Aardige jongens, die Amerikanen.
Eenmaal thuis zitten we in de zon op het terras, aaien de katten en kijken naar alle kolibries die hier rondvliegen.

Heb net de biografie van Linda Ronstadt uit, heel toepasselijk in deze babyboomersbuurt.

• 07 September 2014 - 20:21

Juliette Van Nes:

Valt me tegen dat het maar 20 graden is in S Fransisco. Fijn dat je zo geniet.

• 08 September 2014 - 08:42

Thessa:

Goedemorgen dames,
    Dank voor de reisupdate. T leest als (weer) een top vakantie !
    Veel plezier.
    liefs,