SF en SF - Reisverslag uit Sebastopol, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu SF en SF - Reisverslag uit Sebastopol, Verenigde Staten van Marina Vries - WaarBenJij.nu

SF en SF

Door: Marina

Blijf op de hoogte en volg Marina

09 September 2014 | Verenigde Staten, Sebastopol

Gisteren dagje SF. Op Union Square één van de vele tourbussen genomen en ons naar het Golden Gate Park laten rijden. Voorwaar een schitterend park in zijn algemeenheid, we zijn er niet helemaal doorheen gelopen, maar zijn voornamelijk in het De Young Museum geweest. Het museum toont Amerikaanse traditionele en moderne kunst, soms opzettelijk naast en door elkaar gepresenteerd, wat een verrassend effect tot gevolg heeft.
We hebben weer een rondleiding gedaan en zijn daar deze keer maar eventjes uitgelopen wegens een paar minuten saaiheid, veroorzaakt door een zeur-mede bezoeker. Verder excellente rondleiding.
Het gebouw zelf is prachtig. Hierbij wat foto's van kunst in de tuin. Met courtesy from S.

Niet toegekomen aan de cablecar.

Vandaag weer gewandeld in een state park in de buurt, een beetje een mietjespark vergeleken de andere parken. En wat is het droog allemaal. Kan me goed voorstellen dat er zo bosbranden uitbreken. Sowieso valt het op dat het landschap droog is. It never rains in California!

En wederom naar de film geweest: the guardians of the galaxy. We hebben ons zeer geamuseerd, want wij houden van SF met humor erin en knappe effecten. Het is Starwars in het kwadraat, ZEG MAAR. En goeie muziek (had Starwars niet).

Zie de foto van de zeer comfortabele living met grote luierbanken. Hier eten wij, kijken de morningshows en 's avonds de Big Bang Theory. En ondertussen wordfeuden. Wat een zwaar leven hebben we toch.

Vandaag

• 09 September 2014 - 12:11

Juliette Van Nes:

Naar die film wil ik ook nog, hoewel in A draait ie in Pathe De Munt en Arena. Leuke foto's, ik moest er voor op m'n kop staan. Altijd goed ipv een morningshow een morningexercice.

• 09 September 2014 - 19:39

Hans Kok:

Jullie doen het goeoeoed.

• 09 September 2014 - 23:13

Titia:

Jeetje Marina....wat kan,je toch goed schrijven!! Ik zie het helemaal voor me!!